Послуга перенесення номеру

Номер для перенесення або перевірки статусу

+380

Послуга перенесення номеру

Послуга із перенесення мобільного номеру (англ. Mobile Number Portability (MNP)) дозволяє абоненту перейти від іншого оператора в мережу «Інтертелеком» зі збереженням свого улюбленого номеру.

Перейти в мережу «Інтертелеком» вигідно і легко! Ви істотно заощадите на мобільному зв'язку, отримуючи низьку абонентську плату з великою кількістю хвилин для дзвінків на номери інших операторів. Ознайомитися з нашими тарифними планами ви можете тут

Щоб здійснити перенесення номеру в мережу «Інтертелеком», необхідно:
  1. Перевірити роботу обладнання в мережі
    Компанія Інтертелеком працює в стандарті CDMA. Перед перенесенням номеру в нашу мережу, будь ласка, перевірте чи підтримує ваш пристрій даний стандарт. Для перевірки наберіть *#06#. Якщо на екрані з'явиться слово «MEID», ваш телефон буде працювати в мережі Інтертелеком, якщо «IMEI», тоді ваш пристрій працює з GSM операторами і не підтримує стандарт CDMA.
    У разі, якщо Ваше обладнання не підтримує стандарт CDMA, пропонуємо Вам:
  2. Зареєструвати номер
    Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, вам необхідно зареєструвати свій номер у поточного оператора. Для цього зверніться з паспортом в фірмовий магазин поточного оператора та напишіть Заяву про реєстрацію в його системі. Дана процедура необхідна для прив'язки вашого ПІБ до вашого номера телефону.
  3. Оформити заявку на послугу перенесення номера
    • дистанційно, заповнивши форму на цій сторінці;
    • завітавши до нашого фірмового магазину
    • звернувшись в колл-центр по телефону 094 700 70 70
  4. Отримати підтвердження про можливість перенесення номеру
    1 травня починається обробка заявок. За відповідності вашого номера всім умовам для перенесення, ви отримаєте смс з підтвердженням можливості перенесення номера в мережу «Інтертелеком» і запрошенням прийти в найближчий фірмовий магазин.
  5. Отримати нову RUIM-карту
    Для завершення процедури перенесення номеру, вам необхідно відвідати (протягом 30-ти днів з дня отримання підтвердження про можливість перенесення номеру) обраний вами магазин «Інтертелеком», маючи при собі стару SIM-карту, а також паспорт або інший документ, що підтверджує вашу особу, і отримати нову RUIM-карту.
  6. Раді вітати вас в родині Інтертелеком!

Вам може бути відмовлено в перенесенні номера, якщо:
  • номер не зареєстрований;
  • номер зареєстрований на іншу особу;
  • в заявці на перенесення вказані неповні/недостовірні дані;
  • надання послуг було зупинено з підстав, передбачених законодавством (шахрайство та інше);
  • оператор, до якого хоче перейти абонент, не надає послуги зв'язку в населеному пункті абонента;
  • після останнього перенесення абонентського номера пройшло менше 30 днів;
  • в процесі перенесення номера, абонент одночасно подав заявку на переміщення цього ж номеру іншому оператору

Перенесення вашого номеру в мережу Інтертелеком

Процес перенесення складається з наступних кроків (синім виділено поточний крок)

Переконайтесь, що номер зареєстрований на Ваше ім'я: в особовому кабінеті, у найближчому центрі обслуговування, або звернутись до Колл-центру Вашого поточного оператора. Після цього ви сміливо можете скористатися послугою переносу номеру. Для цього необхідно заповнити всі поля заявки - Прізвище Ім'я по Батькові/Назва організації, згідно з реєстрацією у Вашого поточного оператора (ПІБ має співпадати з документом що посвідчить Вашу особу) і ввести номер телефону для початку процессу перенесення, після чого заявка буде відправлена на перевірку даних Вашому оператору в найближчий робочий час системи.
Створена заявка відправлена вашому оператору для проведення звірки введених даних. За результатами перевірки вам буде надіслане підтвердження або відмова в перенесенні обранного вами номеру.
Після отримання SMS повідомлення, абонент повинен виконати онлайн підписання договору з додатковим підтвердженням персональних даних або звернутися до найближчого центру обслуговування для укладення договору та ідентифікациї власника. Залишається отримати нову неактивовану ruim-картку (аналог sim-карти у GSM операторів) та ввести дані ruim карти в формі перегляду статусу заявки, для варіанту уладення договору онлайн, або отримати її у найближчому центрі обслуговування. Після успішної перевірки та збереження даних ruim-карти (аналог sim-карти у GSM операторів) активація пройде у автоматичному режимі, після завершення процесу портації. Можливе скасування заявки, згідно до Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів з урахування робочого часу системи.
Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
Заявка на перенос номеру узгоджена і очікує визначенох дати портації, після чого буде виконане підключення номеру у мережі Інтертелеком та відключення номеру у мережі Вашого оператора, згідно "Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів".
Ваш номер успішно перенесений до оператора Інтертелеком. Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
З питань переміщення номеру звертайтесь за телефоном: 094 700 70 70