Послуга перенесення номеру

Номер для перенесення або перевірки статусу

+380

Послуга перенесення номеру

Послуга із перенесення мобільного номеру (англ. Mobile Number Portability (MNP)) дозволяє абоненту перейти від іншого оператора в мережу «Інтертелеком» зі збереженням свого улюбленого номеру.

Перейти в мережу «Інтертелеком» вигідно і легко! Ви істотно заощадите на мобільному зв'язку, отримуючи низьку абонентську плату з великою кількістю хвилин для дзвінків на номери інших операторів. Ознайомитися з нашими тарифними планами ви можете тут

Щоб перенести номер у мережу «Інтертелеком», необхідно:
  1. Вибрати стандарт підключення
    Компанія Інтертелеком надає послуги з технології CDMA та протоколу SIP.

    Перехід на SIP:

    SIP телефонія – це віртуальна телефонія, яка дозволить приймати та здійснювати дзвінки, не маючи фізичного телефону, а отже, немає необхідності купувати обладнання. Достатньо мати доступ до інтернету та завантажити «віртуальний телефон», наприклад, програму «IT Phone».

    Перехід на стандарт CDMA:

    Перед перенесенням номера в нашу мережу, будь ласка, перевірте: чи підтримує ваш пристрій цей стандарт. Для перевірки наберіть *#06#. Якщо на екрані з'явиться слово "MEID", телефон буде працювати в мережі Інтертелеком, якщо "IMEI", тоді ваш пристрій не підтримує стандарт CDMA.
    Звертаємо вашу увагу на те, що компанія «Інтертелеком» надає голосові послуги за технологією CDMA тільки в Одеській області. В інших областях ви можете користуватися послугами по протоколу SIP.
    Якщо ваше обладнання не підтримує стандарт CDMA, пропонуємо вам:
  2. Зареєструвати номер
    У разі перенесення номера незареєстрованим абонентам передплаченого зв'язку необхідно підтвердити право власності на абонентський номер. Для цього в заяві на перенесення номера вкажіть одноразовий пароль, який відправив чинний оператор на ваш номер.
    Після того, як ми отримаємо вашу заяву, наш менеджер зателефонує на номер, який ви вказали у заяві, щоб отримати підтвердження на перенесення номера.
  3. Оформити заявку на послугу перенесення номера
    • дистанційно, заповнивши форму на цій сторінці;
    • завітавши до нашого фірмового магазину
    • звернувшись в колл-центр по телефону 094 700 70 70
  4. Отримати підтвердження про можливість перенесення номеру
    При дотриманні всіх умов ви отримаєте смс із підтвердженням можливості перенесення номера в мережу «Інтертелеком» та запрошення до фірмового магазину.
  5. Отримати нову RUIM-карту
    Для отримання нової RUIM-картки завітайте до фірмового магазину «Інтертелеком».
  6. Раді вітати вас в родині Інтертелеком!

Вам може бути відмовлено в перенесенні номера, якщо:
  • номер в заявці анонімний, а у вашого оператора зареєстрований;
  • номер в заявці зареєстрований, а у вашого оператора анонімний;
  • номер зареєстрований на іншу особу;
  • в заявці на перенесення вказані неповні/недостовірні дані;
  • надання послуг було зупинено з підстав, передбачених законодавством (шахрайство та інше);
  • оператор, до якого хоче перейти абонент, не надає послуги зв'язку в населеному пункті абонента;
  • після останнього перенесення абонентського номера пройшло менше 30 днів;
  • в процесі перенесення номера, абонент одночасно подав заявку на переміщення цього ж номеру іншому оператору

Перенесення вашого номеру в мережу Інтертелеком

Процес перенесення складається з наступних кроків (синім виділено поточний крок)

Переконайтесь, що номер зареєстрований на Ваше ім'я: в особовому кабінеті, у найближчому центрі обслуговування, або звернутись до Колл-центру Вашого поточного оператора. Після цього ви сміливо можете скористатися послугою переносу номеру. Для цього необхідно заповнити всі поля заявки - Прізвище Ім'я по Батькові/Назва організації, згідно з реєстрацією у Вашого поточного оператора (ПІБ має співпадати з документом що посвідчить Вашу особу) і ввести номер телефону для початку процессу перенесення, після чого заявка буде відправлена на перевірку даних Вашому оператору в найближчий робочий час системи.
Створена заявка відправлена вашому оператору для проведення звірки введених даних. За результатами перевірки вам буде надіслане підтвердження або відмова в перенесенні обранного вами номеру.
Після отримання SMS повідомлення, абонент повинен виконати онлайн підписання договору з додатковим підтвердженням персональних даних або звернутися до найближчого центру обслуговування для укладення договору та ідентифікациї власника. Залишається отримати нову неактивовану ruim-картку (аналог sim-карти у GSM операторів) та ввести дані ruim карти в формі перегляду статусу заявки, для варіанту уладення договору онлайн, або отримати її у найближчому центрі обслуговування. Після успішної перевірки та збереження даних ruim-карти (аналог sim-карти у GSM операторів) активація пройде у автоматичному режимі, після завершення процесу портації. Можливе скасування заявки, згідно до Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів з урахування робочого часу системи.
Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
Заявка на перенос номеру узгоджена і очікує визначенох дати портації, після чого буде виконане підключення номеру у мережі Інтертелеком та відключення номеру у мережі Вашого оператора, згідно "Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів".
Ваш номер успішно перенесений до оператора Інтертелеком. Якщо до заявки була прив'язана ruim-карта (аналог sim-карти у GSM операторів), то номер буде автоматично активовано.
З питань переміщення номеру звертайтесь за телефоном: 094 700 70 70